ІІI Міжнародна науково-практична конференція
«Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки»

25 квітня 2013 року факультетом економіки і підприємницької діяльності Тернопільського національного технічного університету ім. І.Пулюя було проведено ІІI Міжнародну науково-практичну конференцію «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки».

Відкривав конференцію д.т.н., професор, проректор з наукової роботи Рогатинський Роман Михайлович.

Перед науково-педагогічним колективом та студентством виступили з цікавими та актуальними доповідями викладачі факультету, зокрема, на пленарному засіданні – д.держ.упр., професор, завідувач кафедри державного управління та економіки Рудакевич М. І. дискутувала про важливість та необхідність визначення якості трудового життя у контексті ділової етики; к.е.н., доцент Тимошик Н. С. акцентувала увагу аудиторії на фінансовому аналізі як способі оцінки та прогнозування потенціалу підприємства; к.е.н., асистент Химич І. Г. розповіла про фінансові ресурси як основу конкурентоспроможності підприємства; к.т.н., доцент Дмитрів Д. В. зацікавив аудиторію доповіддю про проблеми та перспективи міжнародних автомобільних вантажних перевезень; к.пед.н., доцент Кареліна О. В., вміло адаптувавши західний досвід корпоративного навчання як засобу підвищення якості університетської освіти до українських реалій, навела приклади участі студентів нашого університету в корпоративних навчаннях на підприємствах області; асистент Ковальчик О. А. представила результати моделювання діяльності підприємств дорожньої галузі; к.е.н., доцент Борисова Т. М. навела дані проведеного дослідження щодо міграційних намірів молоді м. Тернопіль; к.е.н. Маркович І. Б. проаналізувала особливості окремих показників експорту України в міждержавному порівнянні; аспірантка Василишин Т. подала інформацію про сучасний стан машинобудівної промисловості України.

Під час роботи у секціях учасниками було обговорено ряд актуальних питань з проблем теорії і практики фінансів, обліку та контролю, теоретичних та прикладних аспектів розвитку економічних процесів та їх моделювання, інноваційних маркетингових технологій підприємств: сучасних тенденцій та перспектив розвитку, а також соціально-економічних проблем теорії і практики розвитку економічних систем.