IV регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів
«Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі»

4 квітня 2014 року у приміщенні освітньо-мистецького комплексу «Політехнік» Тернопільського національного технічного університету ім. Івана Пулюя відбулась IV регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі», організована кафедрою промислового маркетингу

У конференції брали участь професорсько-викладацький склад навчальних закладів, аспіранти, студенти, управлінці та працівники органів державної влади, представники ділових кіл.

Тематичні напрями роботи конференції:

  1. Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України
    Керівник секції: Ольга Ігорівна Краузе
  2. Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву
    Керівник секції: Богдана Андріївна Оксентюк
  3. Маркетингові технології підприємств сфери послуг
    Керівник секції: Надія Михайлівна Голда
  4. Прикладні аспекти маркетингових досліджень
    Керівник секції: Світлана Василівна Шпилик
  5. Сучасні тенденції розвитку логістики та управління ланцюгами поставок
    Керівник секції: Лілія Ярославівна Якимишин
  6. Перспективні напрямки розвитку збутової політики підприємства
    Керівник секції: Ірина Любомирівна Піняк
  7. Оптимізація управлінських рішень в розробці стратегії розвитку суб’єктів господарювання
    Керівник секції: Дмитро Володимирович Дмитрів
  8. Сучасні товарознавчі аспекти ринку непродовольчих товарів
    Керівник секції: Оксана Іванівна Міщук