Вітаємо переможців!
Команда програмних інженерів ТНТУ ім.І. Пулюя знову у фіналі!

16 вересня 2017 року на базі ТНПУ ім. В. Гнатюка відбувся ІІ-ий етап Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування АСМ-ICPC 2017, що має статус міжнародної.

Участь у даному етапі взяли 37 команд із вищих навчальних закладів І-IV рівня акредитації з Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької, Вінницької областей та команди Донецького національного технічного університету.

Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя представляло 4 команди (переможці І етапу ACM-ICPC 2017 — усі представляють кафедру програмної інженерії факультету комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, спеціальність 121 — інженерія програмного забезпечення), що склали кістяк найсильніших команд Тернопільської області:

  • TNTU_Bornhub (Ігор Бармак, Володимир Заяць, Віктор Кіфер, запасний — Володимир Загурський)
  • TNTU_MadTeaParty (Назар Куцик, Дмитро Резнік, Віктор Зелений)
  • TNTU_TNT (Богдан Борівець, Оксана Приведа, Богдан Зашко)
  • TNTU_DePropugnatores (Андрій Ганець, Юрій Росяк, Костянтин Біломазур)

Тренер команд — Оксана Петрик, старший викладач кафедри комп’ютерних систем і мереж, що веде базові дисципліни з програмування для студентів кафедри програмної інженерії.

За результатами основного туру олімпіади учасники команди TNTU_TNT (Богдан Борівець, Оксана Приведа, Богдан Зашко) зайняли 3-тє місце і отримали дипломи ІІІ ступеня та вийшли у фінал, де продовжать боротьбу під час ІІІ-го етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування ACM-ICPC 2017 у Вінниці (20-22 жовтня).

Це досягнення є результатом високого рівня фахової підготовки і наукових досліджень, що здійснюються на кафедрі програмної інженерії, індивідуальна робота з обдарованими студентами та активна участь самих студентів та їх прагнення досягти реальних практичних результатів, вміння конкурувати та бути сильнішими, що без сумніву позитивно впливатиме на їх подальший фаховий, науковий і кар’єрний ріст як програмних інженерів міжнародного рівня.