День маркетолога відзначили на кафедрі промислового маркетингу

25 жовтня своє професійне свято відзначали працівники сфери ринкової економіки – маркетологи, основною функцією яких є аналіз ринку, тобто аналіз попиту, пропозиції, конкуренції, споживачів.

Де б не був задіяний маркетолог, в якій галузі він би не працював, основними його якостями повинні бути аналітичний склад розуму, розвинута уява, комунікабельність, творчий потенціал. Для того, щоб розвивати ці якості кафедра промислового маркетингу в день професійного свята провела брейн-ринг «Битва маркетологів».

Гра складалася з двох етапів: півфінал і фінал. У півфіналі грали команди: STAR’S (капітан команди – студент 3 курсу спеціальності «Маркетинг» Зеленюк Роман) і «Кульбабки» (капітан команди Береза Юля – студентка 4 курсу спеціальності «Маркетинг»). У фіналі команда переможець грала із «важковаговиками» – командою викладачів кафедри промислового маркетингу. Оцінювало роботу незалежне авторитетне журі, до складу якого ввійшли студенти-маркетологи 2 і 3 курсу спеціальності «Маркетинг» Тернопільського кооперативного торгівельно-економічного коледжу, які стали почесними гостями свята.

Із рахунком 5:4,5 перемогла команда викладачів.

Опісля відбулося обговорення результатів гри. Проведений захід, як зазначають учасники обох команд, викликав ще більше бажання пізнавати щось нове, цікавитися інноваціями та ідеями і їх генерувати, адже людина, а надто фахівець з маркетингу, повинна бути багатогранною особистістю.