Конкурс «Творча молодь — майбутнє маркетингу!»

20 грудня 2016 року на базі університету відбулась церемонія нагородження переможців конкурсу «Творча молодь — майбутнє маркетингу!», організатором якого стала кафедра промислового маркетингу. Співорганізаторами проведення конкурсу також виступили Тернопільська обласна державна адміністрація, Управління освіти і наукu Тернопільської ОДА, Відділ сім’ї та молоді Тернопільської ОДА, Тернопільська міська рада. Нагадаємо, що попередньо тривав збір, розгляд та оцінка конкурсних робіт журі.

Конкурс проводився з метою, щоб стимулювати творчий та креативний розвиток учнів та студентів закладів освіти І-ІІ рівнів акредитації, надати їм унікальну можливість співпрацювати з реальними бізнес-компаніями шляхом створення рекламних відеороликів, сприяти обізнаності молоді у сфері маркетингу та реклами, спонукати їх до обрання спеціальності «Маркетинг» при прийнятті рішення щодо вибору майбутньої спеціальності.

Участь у конкурсі взяли близько ста учнів із загальноосвітніх шкіл та студентів коледжів. Серед учасників — учні Кременецьких шкіл №2 та №4, Чортківської гімназії ім. Маркіяна Шашкевича, Чортківського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Олександра Барвінського, Чортківської ЗОШ №5, ЗОШ с. Торське, Тернопільських шкіл № 8, 20, 21, 17, 19, 28, Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей №9 ім. Іванни Блажкевич», а також студенти Тернопільського вищого професійного училища технології та дизайну, Тернопільського коледжу харчових технологій і торгівлі, Тернопільського кооперативного торговельно-економічного коледжу та структурних підрозділів університету: Технічного коледжу, Гусятинського коледжу, Зборівського коледжу.

На розгляд експертної комісії було представлено 47 конкурсних робіт у декількох номінаціях: «Кращий відеоролик чи презентація на соціальну тематику», «Кращий відеоролик комерційної реклами», «Найоригінальніша презентація свого навчального закладу», «Краща творча робота на тему: «Маркетолог — професія майбутнього». З результатами конкурсу можна ознайомитись на сайті кафедри промислового маркетингу: http://kaf-pm.tntu.edu.ua/

Учасники заходу творчо та відповідально підійшли до реалізації поставлених перед ними завдань. Серед проблем, які у своїх презентаціях розкрили конкурсанти, були: важливість формування правильних навичок з дитинства у формуванні успішної особистості, проблема живого спілкування в епоху поширення інтерактивних засобів спілкування, проблема куріння, алкоголю, наркотиків, азартних ігор, пропаганда здорового способу життя, спорту, збереження екології, захисту навколишнього середовища рідної землі та інші.