IV регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів
«Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі»
4 квітня 2014 року у приміщенні освітньо-мистецького комплексу «Політехнік» Тернопільського національного технічного університету ім. Івана Пулюя відбулась IV регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі», організована кафедрою промислового маркетингу
У конференції брали участь професорсько-викладацький склад навчальних закладів, аспіранти, студенти, управлінці та працівники органів державної влади, представники ділових кіл.
Тематичні напрями роботи конференції:
- Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України
Керівник секції: Ольга Ігорівна Краузе
- Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву
Керівник секції: Богдана Андріївна Оксентюк
- Маркетингові технології підприємств сфери послуг
Керівник секції: Надія Михайлівна Голда
- Прикладні аспекти маркетингових досліджень
Керівник секції: Світлана Василівна Шпилик
- Сучасні тенденції розвитку логістики та управління ланцюгами поставок
Керівник секції: Лілія Ярославівна Якимишин
- Перспективні напрямки розвитку збутової політики підприємства
Керівник секції: Ірина Любомирівна Піняк
- Оптимізація управлінських рішень в розробці стратегії розвитку суб’єктів господарювання
Керівник секції: Дмитро Володимирович Дмитрів
- Сучасні товарознавчі аспекти ринку непродовольчих товарів
Керівник секції: Оксана Іванівна Міщук