З метою сприяння реформуванню сектора вищої освіти в Україні Британська Рада у партнерстві з Інститутом вищої освіти НАПН України та Фундацією лідерства у вищій освіті (Велика Британія) реалізовує Програму розвитку лідерського потенціалу університетів України, учасником якої у 2017 році став Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.
Представники університету в складі ректора університету Яснія П.В., декана факультету по роботі з іноземними студентами Ковалюка Б.П., завідувача кафедри економіки та фінансів Панухник О.В., завідувача кафедри української та іноземних мов Баб‘як Ж.В., начальника відділу міжнародних проектів Дудар О.В., викладача кафедри української та іноземних мов Щур Н.М., студента групи ПФ-31 Величка М. об’єдналися для роботи над проектом «Бренд-імідж університету: стратегія позиціонування ТНТУ на міжнародному ринку освітніх послуг» щодо інноваційних змін задля розвитку університету.
В рамках проекту ректор Ясній П.В., декан факультету по роботі з іноземними студентами Ковалюк Б.П., завідувач кафедри української та іноземних мов Баб‘як Ж.В. у грудні 2017 року здійснили навчальний візит до британського Університету Саутгемптон (Велика Британія), де зустрілися з Атулем Бгаскаром, професором з прикладної механіки, членом Науково-дослідної групи з обчислювальної техніки та дизайну. Учасники Програми обговорили низку питань щодо чіткого розуміння університетом своєї ролі у міжнародному освітянському просторі та відповідальності в умовах розширеної автономії через оновлення університетських стратегій.
Важливим кроком на шляху до партнерства став візит професора Атула Бгаскара у наш університет 17 січня 2018 року. Під час зустрічі команда університету та професор Університету Саутгемптон провели перемовини про нові можливі напрями міжнародної співпраці.
Зазначимо, що в рамках проекту «Бренд-імідж університету: стратегія позиціонування ТНТУ на міжнародному ринку освітніх послуг» університет встановив професійні та особисті контакти з учасниками з усієї України, координаторами і тренерами проекту, а також з Університетом Саутгемптон, який за рейтингом Times Higher Education Table входить до 100 найкращих університетів світу.