Питання реалізації інклюзивного підходу в освітньому процесі, зокрема у закладах вищої освіти, є актуальним і активно обговорюється на державному, науковому та практичному рівнях як один із важливих пріоритетів упровадження Концепції розвитку інклюзивної освіти(https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-kontseptsii-rozvitku-inklyuzivnogo-navchannya).
До обговорення даної проблематики долучилася завідувач кафедри економіки та фінансів доктор економічних наук, професор Олена Панухник під час наради-семінару Управління освіти і науки Тернопільської облдержадміністрації під головуванням завідувачки сектору інклюзивної освіти та діловедення Оксани Галюк із директорами інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) Тернопільської області, представниками реорганізованих закладів освіти з питань забезпечення всеукраїнської інформаційно-просвітницької кампанії «ДЛЯ ДІТЕЙ суспільство без бар’єрів», інших осередків інклюзивного освітнього середовища та університетів міста Тернополя.
Науковиця ТНТУ представила власне бачення процесу організації інклюзивного простору, який би зміг забезпечити в університеті можливість рівного доступу до освітніх послуг, створення індивідуальної комфортної траєкторії для саморозвитку й самореалізації кожної особистості, незалежно від стану здоров’я, здібностей і можливостей, соціального положення чи інших відмінностей.
Професор Олена Панухник мала змогу стати учасницею українсько-естонського міжнародного проєкту «Кращі практики співпраці самоврядування та громадянського суспільства» та ознайомитися з європейською моделлю інклюзивного навчання, яку доцільно впроваджувати на всіх рівнях освітнього простору України.