Наукова діяльність кафедри
Основні напрямки наукових досліджень співробітників кафедри:
- логістика ланцюгів поставок товарів;
- маркетинг освітніх послуг;
- дослідження ринку автомобілебудівної промисловості;
- дослідження та аналіз маркетингових інтелектуальних активів;
- особливості нових видів маркетингу: інтерактивного, сенсорного, еко-маркетингу, інтернет-маркетингу, Inbound-маркетингу, контент-маркетингу;
- розвиток мерчандайзингу.
Основні науково-дослідні теми кафедри :
- ВК-39-12 «Стратегічне маркетингове та логістичне управління підприємствами в мовах ринку» (Номер державної реєстрації 0112U002209).
Термін виконання – 2012 -2014 роки.
- ВК-40-12 Маркетингова стратегія формування попиту на товари та послуги на ринках України (Номер державної реєстрації №0112U002210).
Термін виконання – 2012 -2014 роки.
- ВК 45-14 «Використання маркетингових інструментів для забезпечення сталого розвитку суб’єктів приватного неприбуткового сектору» (Номер державної реєстрації № 0114U001309).
Термін виконання – 2014-2016 роки.
- ВК 54-16 «Маркетингові стратегії розвитку підприємств автомобілебудівної промисловості» (Номер державної реєстрації № 0116U000408).
Термін виконання – 2016 -2018 роки.
- ВК 70-22 «Формування комплексу маркетингових технологій підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах цифрової економіки»
(Номер державної реєстрації №0122U200518).
Термін виконання – 2022-2023 роки.
13 жовтня 2022 року