Конференція
«Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі»

18 квітня 2013 року відбулася ІІІ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі», організатором якої виступила кафедра промислового маркетингу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя.

В роботі конференції прийняло участь понад 120 учасників з вищих навчальних закладів Західного регіону, які мали можливість представити результати своїх наукових досліджень. Серед них варто відмітити доповіді Меленчук Ю. (аспіранта 2-го року навчання ТНТУ ім.І.Пулюя) «Необхідність використання планування маркетингу в діяльності пивоварних підприємств», Татарин Т. (магістрант ) «Інноваційний маркетинг як інструмент виживання підприємств в умовах кризи», маркетолога ПП «Самогонна ресторація плюс» Пелех А. «Визначення ефективності маркетингових комунікацій » та ін.

За результатами роботи конференції надруковані тези доповідей.