IIІ Регіональна науково-практична конференція
молодих вчених та студентів
«Маркетингові технології підприємств
в сучасному науково-технічному середовищі»

Тематичні напрями роботи конференції:

  1. Сучасні товарознавчі аспекти ринку продовольчих та непродовольчих товарів
    Керівник секції: Оксана Іванівна Міщук
  2. Моделювання, планування та управління маркетинговою діяльністю підприємств
    Керівник секції: Світлана Богданівна Семенюк
  3. Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України
    Керівник секції: Ольга Ігорівна Краузе
  4. Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву
    Керівник секції: Богдана Андріївна Оксентюк
  5. Маркетингові технології підприємств сфери послуг
    Керівник секції: Надія Михайлівна Голда
  6. Прикладні аспекти маркетингових досліджень
    Керівник секції: Світлана Василівна Шпилик
  7. Сучасні тенденції розвитку логістики та управління ланцюгами поставок
    Керівник секції: Лілія Ярославівна Якимишин

Тези, оформлені згідно вимог, подавати секретарям секцій до 10 квітня.