Кафедра промислового маркетингу

Наукова діяльність кафедри

Основні напрямки наукових досліджень співробітників кафедри:

  • логістика ланцюгів поставок товарів;
  • маркетинг освітніх послуг;
  • дослідження ринку автомобілебудівної промисловості;
  • дослідження та аналіз маркетингових інтелектуальних активів;
  • особливості нових видів маркетингу: інтерактивного, сенсорного, екомаркетингу, інтернет-маркетингу, Inbound-маркетингу, контент-маркетингу,
  • розвиток мерчендайзингу.

Основні науково-дослідні теми кафедри :

  • ВК-39-12 «Стратегічне маркетингове та логістичне управління підприємствами в мовах ринку» (Номер державної реєстрації 0112U002209)
    Термін виконання — 2012 -2014 роки
  • ВК-40-12 Маркетингова стратегія формування попиту на товари та послуги на ринках України (Номер державної реєстрації №0112U002210)
    Термін виконання — 2012 -2014 роки
  • ВК 45-14 «Використання маркетингових інструментів для забезпечення сталого розвитку суб’єктів приватного неприбуткового сектору» (Номер державної реєстрації № 0114U001309)
    Термін виконання — 2014-2016 роки
  • ВК 54-16 «Маркетингові стратегії розвитку підприємств автомобілебудівної промисловості» (Номер державної реєстрації № 0116U000408)
    Термін виконання - 2016 -2018 роки
14 листопада 2017 року