Кафедра промислового маркетингу

Наукова діяльність кафедри

Основні напрямки наукових досліджень співробітників кафедри:

  • логістика ланцюгів поставок товарів;
  • маркетинг освітніх послуг;
  • дослідження ринку автомобілебудівної промисловості;
  • дослідження та аналіз маркетингових інтелектуальних активів;
  • особливості нових видів маркетингу: інтерактивного, сенсорного, еко-маркетингу, інтернет-маркетингу, Inbound-маркетингу, контент-маркетингу;
  • розвиток мерчандайзингу.

Основні науково-дослідні теми кафедри :

  1. ВК-39-12 «Стратегічне маркетингове та логістичне управління підприємствами в мовах ринку» (Номер державної реєстрації 0112U002209).
    Термін виконання – 2012 -2014 роки.
  2. ВК-40-12 Маркетингова стратегія формування попиту на товари та послуги на ринках України (Номер державної реєстрації №0112U002210).
    Термін виконання – 2012 -2014 роки.
  3. ВК 45-14 «Використання маркетингових інструментів для забезпечення сталого розвитку суб’єктів приватного неприбуткового сектору» (Номер державної реєстрації № 0114U001309).
    Термін виконання – 2014-2016 роки.
  4. ВК 54-16 «Маркетингові стратегії розвитку підприємств автомобілебудівної промисловості» (Номер державної реєстрації № 0116U000408).
    Термін виконання – 2016 -2018 роки.
  5. ВК 70-22 «Формування комплексу маркетингових технологій підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах цифрової економіки»
    (Номер державної реєстрації №0122U200518).
    Термін виконання – 2022-2023 роки.
13 жовтня 2022 року