3 грудня 2015 року на факультеті управління та бізнесу у виробництві відбувся «Ярмарок насолоди» за участі студентів-менеджерів 4-го курсу. Організатором заходу виступила к.е.н., доцент Зяйлик М.Ф.
Формат ярмарку передбачав презентацію діяльності підприємств та дегустацію продукції даних торгових марок: «Nescafe», «Kinder», «Весела корівка», «Молокія», «7 Days», «Lovare», «Дмитрук», «Мівіна», «Люкс», «Ласунка». Слід зазначити, що в підготовці до ярмарку студенти проявили велику ініціативу та креативність.
Учасників ярмарку, тобто команди торгових марок, оцінювали викладачі кафедри менеджменту у виробничій сфері та нагородили грамотами у номінаціях: команда «7 Days» та «Nescafe» — за вміння створити хороший настрій споживачам, команда «Весела корівка» — за відповідність зовнішнього вигляду торговій марці, команда «Молокія» — за вміння поєднати продукцію з українськими народними традиціями, команда «Ласунка» — за яскраве та творче оформлення продукції, команда Чіпси «Люкс» — за вміння переконати придбати продукцію, команда «Мівіна» — за мужнє відстоювання українського товаровиробника, команда «Дмитрук» — за найкращу презентацію фірми та її продукції, команда «Мономах» — за вміння провести дегустацію та ексклюзивність подачі продукції, а команда торгової марки «Кinder» виборола перше місце за талановиту подачу продукції, ексклюзивний дизайн та оформлення робочого стенду, виготовлення новорічних подарунків HandMade.
Такий захід став прикладом вдалого поєднання навчання і відпочинку, професійного зростання та творчого пошуку.